5 Essential Elements For تفاوت دوچرخه با اسکوتر

Wiki Article

سپس به آرامی به سمت پیچ بروید و اجازه دهید دوچرخه برقی از مسیر منحنی پیروی کند. پس از خروج از پیچ، می‌توانید دوباره بنشینید و شروع به رکاب زدن کنید تا شتاب بگیرید.

سیستم محرک الکتریکی نحوه خروج نیرو از دو باتری را کنترل می کند، بنابراین هیچ سر و صدا یا دردسر اضافی برای شما وجود ندارد.

همچنین ممکن است چرخ دنده ترمز در حمل و نقل خم شده باشد. برای بررسی وجود این مسئله، چرخ را بچرخانید و روی یک نقطه ترمز تمرکز کنید. در صورت وجود لرزش، باید آن را صاف یا جایگزین نمایید.

لطفا عبارت جستجو را تغییر دهید یا مکان خود را از لیست انتخاب کنید. در بهبود لیست محله ها با ما مشارکت کنید. تماس با پشتیبانی انتخاب

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟ ورود با کد یکبارمصرف

در صورت ایستادن، رکاب زدن نامنظم‌تر می‌شود. این موضوع باعث گیج شدن موتور و چرخش و کاهش سرعت خواهد شد و ممکن است عملکرد موتور را دچار اختلال کند.

برنامه دوچرخه الکترونیکی غول‌پیکر دسترسی به گزینه‌های تنظیم و ردیابی تناسب‌اندام خاص را برای کاربر فراهم می‌کند.

افزایش کاربرد دوچرخه موجب شده که برندهای مختلف از فناوری‌های نوین در ساخت محصولات خود استفاده click here کند. این نگرش، زمینه ظهور انواع دوچرخه برقی جاینت را فراهم کرد.

همانطور که گفته شد، این اسکوتر قابلیت اتصال به موبایل از طریق اپلیکیشن را دارد و اطلاعاتی را درباره‌ی وضعیت فعلی وسیله ارائه می‌کند. به غیر از این، می‌توانید سرعت فعلی، آخرین میزان مسافت پیموده شده و میانگین سرعت را ملاحظه کنید.

این مدل کمترین قیمت و بالاترین مصرف برق را دارد و نسبت به توان اسمی آن معمولا ضعیف تر است

کارشناس فروش کارگر ساده کارگر ماهر مدرس

ویکی‌پدیای فارسی در سال ۱۳۸۲ بنیان‌گذاری شده و هم‌اکنون ۹۳۹٬۴۵۰ نوشتار دارد.

عوامل مؤثر و فاکتورهای مهم بر قیمت دوچرخه برقی e bike چیست؟

این دوچرخه الکتریکی به صفحه نمایش میزان سرعت و مسافت پیموده شده و تنظیم حالت ها ی مختلف دوچرخه سواری برقی مجهز می باشد.

Report this wiki page